Monday 5 March 2012

aleeya arissa =)

salam semua..lama tak update blog..hehehe...mne taknyer..penat bekerja seharian..smpai rumah terus mandi,makan sembahyang then terus padam..hehhe..al maklum la,penat travel dr Ampang park ke Cheras hari2..aiyoo,loteh den..hehhehe..

tapi klu saya tak tidur,saya tggu anak buah saya balik keje..kecik2 dh tolong mama & umi dia menjahit baju..nie la anak buah saya yg jadi teman sepermainan di waktu lapang..hehhe..comey x?


Aleeya Arissa & Papa..








Amboi..hehe..=P



Aleeya & Mak Lang..=)

kecik2 dah pandai sebut fish,buah,mama..macam2 lagi la..gigi bru 3 bulan dh tumbuh..tapi smpai la nie 2 batang je,xtambah2..hehhe.tbe2 rse nak ada anak sendiri plak..(gatalnyer)..hahhaha...sonok layan baby comel2 nie..sejuk je hati memandang..harap2 aleeya jadi budak yg baik suatu haru naty ye...

korang!korang!..praktikal korang best? saya letih la..hari2 wat benda yg sama je..huhuhu..tok tahun lepas punya plak tue..aduhaiiii...sakit2 pinggang cari supporting doc tok bank statement..sib baik dapat minuman panas pagi dan petang tok refreshing kiteorg sume..klu x,belom pukul 10 pg dah ngantok..hehhe..

nak tau tak,akak yg buat kan air tok saya tue pandai gila buat milo..perghhh,air milo dia pekat gila..mcm mminum kat mamak..heheh..terima kasih akak..selalu tolong saya kt opis..ermm,baru la tau penat mencari rezeki yg halal..susah payah parents kita membesarkan kita..nie baru praktikal dah mngeluh..lom keje btul2 lagi..huhuhu..

k la..naty saya update yg lain plak..daa..=)

No comments:

Post a Comment