Thursday 12 July 2012

arnab,arnab dan arnab lagi =)

assalammualikum semua..lama tak update blog..macam2 alasan bagi..macam mana lah blog nk sentiasa update..hehehe..btw saya nak cter pasal arnab saya la..apa lagi..syukur alhamdulillah..makin bertmabah arnab saya..tapi semakin bertambah,maka semakin byklah yg kena jual..huhuhu

klu ikutkan saya,nak je saya bela semua arnab2 saya..ermmm,indah sungguh ciptaan tuhan..kitaran arnab mengandung sangat pendek membuatkan saya terpaksa jual mereka semua..huhuhu..sedih la sebenarnyer klu nk ikutkan..tapi apakan daya..saya pon xde masa nk spend tok dorg sume..










saya percaya semua customer saya pandai jaga arnab saya..dua hari semalam saya call semua customer saya..alhamdulillah..setakat nie semua bg respon yg baik..arnab saya semakin gebu dorg kata..syukur..selamat tinggal arnab2 ku..sayang anda semua..<3

No comments:

Post a Comment